  • Data: 2015-11-07 11:22:08
    Temat: Re: Zuzycie pradu
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik wrote:

    > W tej wypowiedzi nic nie było o samoistnym uszkodzeniu różnicówki.

    Cała gałąź wątku o tym jest i zaczęła się od komentarza Mańka:

    > A daj spokoj, od samego wiszenia wymieniam trzecia.

    A Ty wyskoczyłeś, że to częsty skutek stosowania różnicówki trójfazowej
    w obwodzie jednofazowym. Potrenuj więc czytanie ze zrozumieniem, bo
    napisałeś ewidentną głupotę i teraz nie wiesz, jak się z niej wykręcić.

    > Tak więc proszę nie kłam i nie wmawiaj mi czegoś, czego nie napisałem.

    Biedny człowieku, komentujesz na piśmie inną wypowiedź na piśmie.
    Zarchiwizowaną po wieki wieków i każdy zainteresowany sobie może
    to sprawdzić. Naprawdę nie sprawia mi radości kopanie leżącego,
    przyjmij do wiadomości swój błąd.

    > Problem w większości przypadków dotyczy potencjalnie sprawnych
    > różnicówek, ale takich, do środka których dostały się odrobiny tynku,
    > piasku oraz pyłu gipsowego.
    > Takie zanieczyszczenia różnicówek oraz pozostałych aparatów
    > elektrycznych w nowo budowanych domach jest nagminne. Ludzie często
    > zatrudniają pseudoelektryków-paproków, którzy robią tanio, odpierdalają
    > byle jak robotę, szybko zgarniają kasę i mają totalnie w dupie, że
    > klient później będzie miał masę problemów

    I *to* jest odpowiedź na temat. Ale liczba faz aparatu ma na
    zanieczyszczenie tynkiem wpływ zerowy.

    > Jeżeli takie zanieczyszczenie dostanie się w styk neutralny różnicówki
    > 3-fazowej to zaczynają się problemy z uszkodzeniami elektroniki.

    A tu znów zaczynasz swoje opowieści z krypty... Prawda, ale to jest *bez
    związku* z tematem.

    > A o czym była mowa jak nie o skutkach?

    No cofnij się i doczytaj, nawet Ci zacytowałem na górze.
    Była mowa o *niezadziałaniu* różnicówki lub jej samoczynnym
    zadziałaniu bez przyczyny ze strony upływności elektrycznej.

    > I to jest właśnie problem różnicówek 3-fazowych, że przerywany jest tor
    > przewodu neutralnego.

    W jednofazowych też jest przerywany. Tak, wiem, co chciałeś napisać...

    > Wybacz, ale dalsza nasza dyskusja jest bezsensowna, bo jak widać masz
    > zbyt małą wiedzę w tym zakresie, abyś cokolwiek mógł zrozumieć.

    Dyskusja jest istotnie bezsensowna, ale przyczyną nie jest moja wiedza,
    lecz Twoje braki w dziedzinie umiejętności czytania ze zrozumieniem.
    To w ogólności jest bardzo poważny problem społeczny i nie jesteś tu
    wyjątkowy, więc naprawdę nie przystoi mi się dalej pastwić. Przeczytaj
    sobie jeszcze raz, od czego się to wszystko zaczęło lub poproś o pomoc
    kogoś, kto potrafi, a zobaczysz, że wyskoczyłeś jak filip z konopii...

    Piotr Wyderski