  • Data: 2015-11-07 15:23:13
    Temat: Re: Zuzycie pradu
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-11-07 o 11:22, Piotr Wyderski pisze:

    > Cała gałąź wątku o tym jest i zaczęła się od komentarza Mańka:

    > A Ty wyskoczyłeś, że to częsty skutek stosowania różnicówki
    > trójfazowej w obwodzie jednofazowym. Potrenuj więc czytanie ze
    > zrozumieniem, bo
    > napisałeś ewidentną głupotę i teraz nie wiesz, jak się z niej wykręcić.

    Nie kłam. To, że się zaczęło od:
    > A daj spokoj, od samego wiszenia wymieniam trzecia.
    nie oznacza, że moja wypowiedź się odnosi do tej właśnie wypowiedzi, bo
    zanim pojawiła się moja wypowiedź było jeszcze kilka innych.

    Dlaczego nie przytoczyłeś tej wypowiedzi Mańka, do której bezpośrednio
    odnosiłem moją wypowiedź?
    Cytat Mańka:
    "Ja mam wrazenie, ze producent nie ma znaczenia, bo Legranda tez juz
    wymienialem. Generalnie chu mnie strzela bo zaczela wariowac mi
    zmywarka. Pierwsza byla lodowka. Pozniej posypaly sie zawiasy w lodowce
    i trzeba bylo wymienic na nowe. Jedyne 80 zyli za sztuke. Teraz trzeba
    wymienic w zamrazarce na dole. W ciagu czterech lat cztery naprawy
    sprzetu AGD. Wszystko bylo nowe. A - jeszcze padly triaki w indukcji, to
    piec napraw. Dodam, ze od ktorejs burzy sterownik nie widzi sie z kotlem
    gazowym i temp. zasilania ustawiam sobie recznie. Koszt sterownika
    pewnie kolo tyska. W zwiazku z tym niech nikt nie probuje mnie chocby
    namawiac na jakas dodatkowa automatyke czy roznicowke. To wszstko jest
    jeden wielki shit i im tego wiecej tym czesciej staje sie konserwatorem
    we wlasnym domu. I pomyslec, ze lodowka moich rodzicow poszla na
    smietnik bo zardzewiala. Ech, to byly czasy... "

    Jak widać w wypowiedzi Mańka było o wariowaniu zmywarki i lodówki, o
    czterech naprawach sprzętu AGD w przeciągu 4 lat, o padniętych triakach
    w płycie indukcyjnej jako piątej naprawie, o sterowniku, który przestał
    się widzieć z kotłem gazowym po burzy.
    Ponadto było też o tym, że automatyka i różnicówki to shit i im ich jest
    więcej tym częściej trzeba naprawiać.
    Nie ciąłem wypowiedzi Mańka na kawałki, bo każdy inteligentny człowiek
    zrozumie do czego odnosiła się moja wypowiedź, a ja nie chcę być
    posądzany o kombinowanie wypowiedziami tak jak Ty to robisz.
    Dlaczego to wszystko pominąłeś i uczepiłeś się wypowiedzi, które nie
    mają związku z moją wypowiedzią?
    Bo jesteś jebanym, mataczącym hejterem, a do tego idiotą, który nie
    rozumie co czyta.

> [...]
    > Zarchiwizowaną po wieki wieków i każdy zainteresowany sobie może
    > to sprawdzić. Naprawdę nie sprawia mi radości kopanie leżącego,
    > przyjmij do wiadomości swój błąd.

    > I *to* jest odpowiedź na temat. Ale liczba faz aparatu ma na
    > zanieczyszczenie tynkiem wpływ zerowy.

    > A tu znów zaczynasz swoje opowieści z krypty... Prawda, ale to jest
    > *bez związku* z tematem.

    > No cofnij się i doczytaj, nawet Ci zacytowałem na górze.
    > Była mowa o *niezadziałaniu* różnicówki lub jej samoczynnym
    > zadziałaniu bez przyczyny ze strony upływności elektrycznej.

    Nie. W wypowiedzi Mańka, do której odnosiła się bezpośrednio moja
    wypowiedź była mowa o awariach sprzętów AGD i o tym, że różnicówki są
    gówna warte.
    Ja zaś tłumaczę, że różnicówki są gówna warte, ale tylko wtedy, kiedy są
    zamontowane w sposób nieprawidłowy.

    > W jednofazowych też jest przerywany. Tak, wiem, co chciałeś napisać...

    > Dyskusja jest istotnie bezsensowna, ale przyczyną nie jest moja wiedza,
    > lecz Twoje braki w dziedzinie umiejętności czytania ze zrozumieniem.
    > To w ogólności jest bardzo poważny problem społeczny i nie jesteś tu
    > wyjątkowy, więc naprawdę nie przystoi mi się dalej pastwić. Przeczytaj
    > sobie jeszcze raz, od czego się to wszystko zaczęło lub poproś o pomoc
    > kogoś, kto potrafi, a zobaczysz, że wyskoczyłeś jak filip z konopii...
    >
    > Piotr Wyderski

    Ty jednak nie udajesz, Ty jesteś idiotą i do tego pieprzonym, mataczącym
    hejterem.