  • Data: 2011-09-17 10:04:19
    Temat: Re: Zwycięstwo- kret pokonany
    Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiesz co...

    > skrajnie mnie rozluźnia taka gadka... Nie obraź się, ale to jest głupie

    > gadanie.

    > To jest jego trawnik i to on sam decyduje, czy chce mieć tam krecie

    > kopce, może kopce mrowisk, czy gniazdo żmij. Jak tego nie chce, to jego

    > święte prawo, a jak uważasz inaczej, to możesz sobie urządzić gniazdo

    > kretów u siebie w łóżku na poduszce - Twoja osobista sprawa - i nawet

    > Cię kretynem publicznie nie nazwę... Bo przecież jesteś rzecznikiem

    > obrońców zwierzątek.

    > pozdrawiam

> [...]

    A dlaczego nie miałbym być rzecznikiem obrońców zwierząt skoro prawo do tego
    zmusza. I to nie takie przegłosowane przez posłów tylko to co wszyscy dorośli
    Polacy w referendum zagłosowali czy im pasuje. W konstytucji zatwierdziliśmy że
    życie jest wartością nadrzędną. Każde życie. Trzeba było wtedy dopisać że kretów
    to nie dotyczy. Kret to małe zwierzątko. Nie przenosi żadnych chorób, nie
    atakuje człowieka, nie stanowi zagrożenia dla ludzkich dzieci. Są środki
    techniczne uniemożliwiające mu życie tam gdzie człowiek nie chce go mieć. Nie
    powodują one śmierci zwierzątka. I po co to wszystko jak prymitywy i tak wezmą
    łopatę żeby zatłuc. Kilka lat temu ktoś napisał że miał problem z kretami.
    Wyłapał wszystkie. Ale nie zabił tylko wyniósł daleko do lasu. I jak pozbył się
    ostatniego to życie straciło dla niego sens bo zabawa w łapanie była świetną
    odprężającą rozrywką.