    From: robercik-us <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zwycięstwo- kret pokonany
    Date: Sat, 17 Sep 2011 14:28:46 +0200

    Użytkownik kogutek napisał:
    > A dlaczego nie miałbym być rzecznikiem obrońców zwierząt skoro prawo do tego
    > zmusza.

    A widziałeś kiedyś co kot robi jak złapie mysz...?
    Przerabiam to teraz, bo mam dwie młode kotki. Otóż bawią się tą myszą aż
    ją zamęczą...

    Wiesz... ja ich tego okrucieństwa nie uczyłem i o zgrozo !!! wcale nie
    za każdym razem ta mysz jest zjadana. Te koty robią to li tylko dla zabawy.

    To w takim razie trzeba by je - wg 'Twojego prawa' związać i zakazać im
    zamęczania myszy dla zabawy no nie...???

    A wspominałeś, że w przyrodzie zabijanie odbywa się tylko, żeby zeżreć
    ofiarę.

    Tu nie tylko nie zawsze mysz bywa zjadana, ale jeszcze nie jest ot tak -
    humanitarnie - zabijana, tylko kot bawi się nią dotąd, aż ta nie
    zdechnie z wycieńczenia.

    I gdzie są ci obrońcy zwierzątek !!! W końcu życie jest wartością
    nadrzędną !!! A tu takie okrucieństwo.

    Tylko czyje życie!? Ja się pytam !

    pozdrawiam
    Robert G.