  • Data: 2012-11-20 21:33:26
    Temat: Re: Żywica na posadzkę.
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    > koszt najtańszej żywicy to naście zł za litr. Taka żywica z której robi
    > się kaski motocyklowe, albo łódki - dziesiąt złotych za litr. Ale żywice
    > "nie ślizgie" mogą być dużo droższe....

    Ale taka żywica jest podatna na ścieranie, przynajmniej kaski które
    widziałem z czasem dostają rys, a ta żywica na posadzki którą widziałem
    jest jakoś tam uodporniona na ścieranie. Można w butach z piachem łazić
    i nic nie widać. W dotyku sprawiało to wrażenie czegoś na wzór bardzo
    twardego linoleum.