  • Data: 2012-11-20 21:44:45
    Temat: Re: Żywica na posadzkę.
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.11.2012 21:33, nadir pisze:

    > Ale taka żywica jest podatna na ścieranie, przynajmniej kaski które
    > widziałem z czasem dostają rys, a ta żywica na posadzki którą widziałem
    > jest jakoś tam uodporniona na ścieranie. Można w butach z piachem łazić
    > i nic nie widać. W dotyku sprawiało to wrażenie czegoś na wzór bardzo
    > twardego linoleum.
    żywic jest bardzo wiele. jej nieścieralność najprawdopodobniej zapewnia
    wypełniacz. czyli jest to kompozyt, w którym zadaniem żywicy jest
    zapobieganie rozpadowi, a za (nie) ścieralność odpowiada coś innego. Czy
    też może ta żywica była raczej "gumowa"? Może poszukaj pod hasłem
    posadzka przemysłowa...
    ToMasz