  • Data: 2010-06-29 14:42:16
    Temat: Re: Zywoplot na mapach
    Od: Piotr <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Cze, 16:31, rrr <r...@o...rrr.pl> wrote:

    >   Na podobnej zasadzie> ludzie utrzymuja trawniki przed swoim plotem, choc to "nie
    ich".

    > Bo chc mie adnie, co nie znaczy, e jak przyjd panowie z wodoci g w
    > czy kanalizacji nie b d mieli prawa tych trawniczk w rozpieprzy .

    Ja tez chce miec ladnie i jak trzeba bedzie pod tym zywoplotem cos
    zrobic, to nie bede mial do niego zadnego prawa - przeciez wiem o tym.

    > Wlaz e z buciorami na cudze i chcia by rz dzi . We si zastan w.

    Po co ta agresja? Nie "wlazlem z buciorami", tylko posadzilem
    zywoplot. Czym to sie rozni od trawniczka? Czym to sie rozni od
    koszenia zielska przed wlasnym plotem?

    > Mo e jednak dobrze, e nie jeste my s siadami, czego i innym ycz
    > rafa
    A ja zycze wiecej spokoju ducha i pogodnego spojrzenia na swiat.
    Piotr