  • Data: 2010-06-29 18:36:48
    Temat: Re: Zywoplot na mapach
    Od: "nacocito" <n...@c...to> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Adam Kowalski" <x...@y...pl> napisal w wiadomosci
    news:i0d580$fqf$1@usenet.news.interia.pl...
    > Uzytkownik "nacocito" <n...@c...to> napisal w wiadomosci

    > Przeczytaj zdanie: "Dlatego chcialbym zywoplot naniesc na mapy
    > geodezyjne - wtedy w razie czego projektant bedzie musial go uwzglednic i
    > byc moze wybierze druga strone ulicy albo inna trase."

    Kiedy mi wlasnie dokladnie to takie podejscie chodzi. Czemu ktos nastepny ma
    wybierac inna trase lub druga strone ulicy? Byc moze komus bedzie blizej
    wlasnie pod tym zywoplotem niz robic przekopy pod droga?
    Pomijajac autora postu, który moze nie mial zlych intencji to jest troche
    osób, którzy postepuja w taki wlasnie sposób, czego sam doswiadczylem. U
    mnie, zawsze zapala sie czerwona lampka jak slysze - to niech pan sobie
    zrobi przylacze, ale nie przy mojej posesji. A tak zasugerowal autor, ze jak
    naniesie zywoplot na mape geodezyjna to przy jego dzialce nikt nie bedzie
    kopal.