  • Data: 2010-01-27 08:22:17
    Temat: Re: ...a miało być tak pięknie ;-)
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4b5ea461$1@news.home.net.pl...
    > Wydawało mi się, że mamy z żonką już opracowany projekt domku, aż pewnego
    > wieczora zjedliśmy kolację z budowlańcem, który cały ten nasz misternie
    > utkany plan zrujnował ;-))
    >
    > Mówiąc w skrócie, poradził nam abyśmy szukali projektu domku, który
    > rozbudowuje się wgłąb działki a nie tak jak mamy na szerokość
    > www.elipsa.info/_test/projekt.gif

    Lepiej, zamiast szukać gotowców, poszukajcie architekta który za trochę
    większą cenę zrobi wam projekt 'na wymiar'. Przechodzilem przez to co Ty,
    ale na szczęście w porę ktoś mnie kopną w d4 i mam projekt domu pod działkę
    i pod nasze wymagania. Na prawdę, polecam takie rozwiązanie. przyjmując
    nawet koszt projektu w okolicach 10-12 kpln, a cenę adaptacji gotowca 4-5
    kpln, to różnicę 8kpln zaoszczędzisz na budowie w mig (ewentualnie wydasz w
    mig :), a przynajmniej potem masz dom w którym dobrze się czujesz przez
    resztę życia (no chyba że planujesz już następny, ja w każdym razie mam już
    niewielką listę udogonień technologicznych do zastosowania w następnym domu
    :).

    Adam