    From: " " <j...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ...a miało być tak pięknie ;-)
    Date: Wed, 27 Jan 2010 08:51:58 +0000 (UTC)

    quent <x...@x...com> napisał(a):

    > Zimą moje auto stoi w garażu. Nie musze skrobać szyb rano, zawsze odpala,
    > nic na niego nie spadnie przy jakimś huraganie w nocy, mniejsze ryzyko
    > kradzieży. Latem wystawiam auto i moge grać w ping-ponga albo rozstawić
    > siłownie. Znalazłoby się myślę więcej plusów.

    Jak lubisz... za cenę bramy garażowej i garażu w ogóle założysz sobie w
    samochodzie Webasto i będziesz miał ciepło rano, zawsze odpali i nie tylko pod
    domem ale i w pracy i pod supermarketem, a może i starczy na Webasto do
    drugiego samochodu.

    Na pingla i siłownię bym sie wybrał "gdzieś" a nie kisł w domu. Mieszkam już w
    drugim z kolei domu i plusów garażu juz nie widzę.

    > Tylko wtedy osoby siedzące na tarasie widoczne są z okien sąsiednich pokoi.

    Pergola to załatwi... dużo taniej.

    > Taniej na pewno ale też i brzydziej. Ten domek sam w sobie nie jest już zbyt
    > piękny nie chciałbym go szpecić jeszcze bardziej.

    Dlatego napisałem co "ja bym" w końcu chciałeś jakiegoś rzutu obcego oka.

    Wiesz proste rzeczy w realnym świecie zazwyczaj sie sprawdzają - może i nie
    zniewalają pięknem ale też nie porażają szpetotą jak niestety większość
    upiększeń, które można zaobserwować we "współczesnej, polskiej" architekturze.

    Pzdr,
    g-jaro