  • Data: 2013-01-03 11:23:16
    Temat: Re: agregat pradotworczy do domu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.01.2013 11:05, Ergie pisze:

    > Jeśli chodzi o rzeczywiste potrzeby a nie te wyimaginowane to tak
    > naprawdę problemem jest tylko wyłączenie prądu na dłużej niż dobę, bo
    > wtedy temp. w lodówce może zacząć rosnąć i trzeba by zużyć lub

    Już po kilku godzinach robi się zauważalnie cieplej (zwłaszcza jak w
    domu ciepło i czasem coś się z lodówki wyjmuje).

    Do tego jest jeszcze problem z mrożonkami (ja np. mam swoje truskawki z
    lata - jeszcze ponad 2/3 zamrażalnika mi zajmują i jakby się rozmroziły
    za jednym podejściem ich nie przejem ;) )

    Oczywiście wiele zależy od temperatury - jak jest mróz, zawsze można
    wystawić na zewnątrz... ale jednak wygodniej i bezpieczniej mieć
    zasilanie awaryjne.

    W ciemnościach też nie lubię się błąkać, a UPS od oświetlenia starcza mi
    na około godzinę, może półtorej.