  • Data: 2013-01-03 11:29:16
    Temat: Re: agregat pradotworczy do domu
    Od: "qlphon" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja kupiłem agregat "niemieckiej" firmy Endress i dziwnie mi się podobny
    > wydaje do tego Tagred.

    też mam Endress'a ...
    i jestem z niego zadowolony
    ;-)

    nasze Endress'y są dokładnie tak samo niemieckie (polski importer na
    niemiecki rynek)
    jak te Tagred'y ...

    ale nie ma w tym nic złego (jeśli się tylko o tym wie)
    teraz większość rzeczy jest CE (china export)
    nawet amerykancke iPady...

    a w temacie: proponowałbym wybrać coś powyżej 2kW
    bo na tym 1500W nawet czajnika nie włączysz ...

    ja bym wydał te 150 zł więcej za model 2.8kW,
    żeby mieć od razu mobilne gniazdko 3 fazowe do okazjonalnych,
    niespodziewanych zastosowań
    i zyskasz też parę drobiazgów, których nie ma w mniejszej wersji (np.
    wskaźnik paliwa)

    niezależnie od wyboru, polecam zakupić od razu licznik motogodzin
    (na allegro masz do wyboru sporo tego - ja mam taki najprostszy
    elektroniczny za ok 50 zł)
    ułatwiający ocenę zużycia paliwa i terminy wymian oleju