  • Data: 2017-11-27 10:48:59
    Temat: Re: betonowy garaż
    Od: w...@a...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 27 listopada 2017 09:58:57 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    Być może. Niestety ja nie mam doswiadczen ze styropianem. I mało jest takich a
    to z tego powodu, ze styro jest młodym materialem izolacyjnym i z tego powodu
    nikt nie potrafi przewidzieć jak on będzie wygladal po kilkudziesięciu latach.
    Może go myszy albo inne gryzonie zesrutuja? A klinca nawet rycynus nie ruszy.
    A ceny sa porównywalne.

    > Tyle że bezsensem jest izolować termicznie posadzkę od gruntu w wolnostojących
    nieogrzewanych garażach
    Klamiesz albo pisząc parlamentarnie mijasz się z prawda. Czyli pieprzysz jak
    potłuczony.
    To ja się tu staram aby w miare wszechstronnie problem przedstawić ze
    szczególnym zwroceniem uwagi na to, ze garaz bez izolacji posadzki i z kanalem,
    jest gorszy od nieizolowanego szczególnie latem a Ty piszesz, ze to nie ma
    sensu. Ale uzasadnić swej gienialnej opinii nie potrafisz. Tylko tak sobie
    napisales bez brania jakiejkolwiek odpowiedzialnosci za "porade".

    Napisalem, ze w garażu, który uzywalem, podwozie auta po dwu latach zaledwie,
    cale się zaczerwoenilo od swiezej rdzya ty piszesz, ze to nie ma sensu.

    Na coz, mogę Twoja opinie potraktować jak kazda inna. Bo opinia jest jak
    dziura w dupie, każdy ma swoja.
    Na ale przepraszam. Widze, ze starasz się zostać przywodca stada na tej grupie
    a ja zaczynam Ci zagrazac. Tyle, ze z fizyka i technologia nie z tym nic
    wspólnego.
    Jak wyjmiesz piwo z lodówki i postawisz go na stole, to zobaczysz, ze kilku
    minutach po powierzchni butelki zaczna splywac krople wody. Jak to zjawisko
    wylumaczysz?

    Pzdr
    Tornad