eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniebrak rekacji Castoramy na złoszoną usterkęRe: brak rekacji Castoramy na złoszoną usterkę
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: robercik-us <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: brak rekacji Castoramy na złoszoną usterkę
    Date: Sat, 12 Mar 2011 14:38:33 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 15
    Message-ID: <ilft0r$mqo$1@news.onet.pl>
    References: <4d7b7585$0$2440$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: apn-95-40-111-15.dynamic.gprs.plus.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1299937116 23384 95.40.111.15 (12 Mar 2011 13:38:36 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 12 Mar 2011 13:38:36 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Macintosh; U; Intel Mac OS X 10.6; pl; rv:1.9.1.13)
    Gecko/20100914 SeaMonkey/2.0.8
    In-Reply-To: <4d7b7585$0$2440$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:421389
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik LUKAS napisał:
    > Jak to ugryść ?
    >
    >

    Może zadzwoń do jakiejś centrali i poinformuj ich, że zaszła taka
    sytuacja i wysyłasz im pismo w tej sprawie oraz czekasz na niezwłoczną
    reakcję.
    W piśmie opisz co zaszło i postrasz ich jakimś urzędem - może federacja
    konsumentów... Myślę, że powinno pomóc.
    Jak już się odezwą, to może jeszcze uda Ci się coś od nich wytargować w
    ramach przeprosin... :-).

    pozdr
    Robert G

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1