  • Data: 2009-01-16 12:10:47
    Temat: Re: budka na narzędzia i drewutnia
    Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

    Podłączam się pod pytanie, bo czeka mnie to samo.

    Głównie chodzi mi o uniknięcia wylewania fundamentów... Czy można
    konstrukcję wbetonować w podłoże np. za pomocą bali betonowych? Wymyśliłem
    tak, żeby główne elementy konstrukcyjne - te stojące na ziemi - wkopać
    głęboko w ziemię (na np. 1 metr) i zalać betonem.

    Zostało mi sporo materiału z więźby i dlatego wolę postawić coś drewnianego,
    niż murowanego.

    Aha. Ponieważ zostało mi też sporo dachówki - dach planuję zrobić właśnie z
    nich ;)

    Potem chcę obić konstrukcję płytą OSB (jaką grubą?), przykleic cienką
    warstwę styropianu i otynkować na kolor domu.

    Pzdry,
    /\/\\/\/