    From: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: budowa domu - kosztorys
    Date: Sun, 3 Jan 2010 21:43:59 +0100

    Daniel Smoliński <s...@g...com> wrote:
    > Witam,
    > Mam taką prośbę do kogoś kto budował czy też jeszcze buduje dom.
    > Chciałbym sie dowiedzieć jakie to są koszty ale tak w miarę
    > dokładnie, z cenami zakupu cegły, cementu, drutu, robocizna, dach
    > itp.

    A ja chciałbym się dowiedzieć, ile teraz kosztuje samochód. Ale tak
    w miare dokładnie ;-)

    Napisz, jaki dom Cię interesuje, duży czy mały, prosta stodoła, czy
    pałac gargamela, w jakim rejonie Polski, czy budowę w całości chcesz
    zlecić firmie, budowac systemem gospodarczym, czy wręcz część prac
    wykonac samemu, czy będziesz miał czas i zdolności do szukania
    materiałów "taniej" (nie, nie mówię o kradzionych) i wtedy można
    zacząć szacować koszty.
    Bo na tak zadane pytanie, jak zadałes, odpowiedź brzmi "koszty to
    tak gdzieś od 100tys do miliona PLN. Mniej więcej."

    J.