  • Data: 2009-06-04 15:34:16
    Temat: Re: budowa domu w rekordowym czasie
    Od: "kiki" <j...@g...ky> szukaj wiadomości tego autora

    "kris" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    news:h08ceh$vj3$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "kiki" <j...@g...ky> napisał w wiadomości

    > Wiesz Kiki po raz kolejny się z Tobą zgadzam.
    > Myslę że 10cm styro + 15cm wełny ale dokładnie położone to na prawdę
    > przyzwoite ocieplenie.

    Tak, dokładnie mam takie samo zdanie 10 styro +15 wełny i nie wiem czy
    między krokwie nie dać też styro, dobrze uszczelnić , wkleić w elastyczny
    sposób, a wełnę dać tylko na końcu jako warstwę dociskową.
    Kurcze nie ma powodu żeby sie bać tam styropianu. Drewno samo w sobie jest
    łatwopalne i dodatek styro między krokwiami nic nie zmieni w tej kwestii.
    Styropian da po pierwsze wiatroizolacyjność, będzie 3 razy tańszy i trudni
    spitolić.

    Mając powiedzmy krokwie 15cm dałbym 12cm styro zostawiająć 3cm szczeliny od
    deskowania. Styro bym od tamtej strony czymś umazał żeby nie wietrzał,
    wkleił po bokach, dał jakieś dystanse od desek i zapomniał o sprawie.
    Teraz tak będę naprawiał narożną garderobę w szczycie, która zzieleniała.
    Zwalę płyte KG i wymieniuając ją wsadzę styro.