  • Data: 2009-06-05 06:25:57
    Temat: Re: budowa domu w rekordowym czasie
    Od: "Boban" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > tylko że ten styropian jest położony jednolitą warstwą a wełna nie.

    Jak nie jak tak. Wełnę przy normalnym ociepleni kładzie się w 2 warstwach:
    pierwsza faktycznie nie jest jednolita bo ma przerwy na krokwie ale druga
    jest pod krokwiami bez żadnych przerw.

    > zapotrzebowanie dla mojego domu wynosi 6,5kW przy 120 m2 w tym salon na 6m
    > wysoki.

    Ciężko ogrzać takie wysokie pomieszczenie ze słabo ocieplonym dachem. Masz
    chociaż w tym salonie podłogówkę? Podłogówka zapewnia lepszy rozkład
    temperatur, przy grzejnikach ogrzane powietrze bardziej unosi się do góry.
    6,5 kW na 120 mkw to rewelacja nie jest.
    Powiedz jeszcze jedno: czym ogrzewasz dom?