  • Data: 2009-06-04 20:46:51
    Temat: Re: budowa domu w rekordowym czasie
    Od: "kiki" <j...@g...ky> szukaj wiadomości tego autora

    <a...@g...com> wrote in message
    news:21d0dc50-034c-4b8c-b612-5d7aa4fd7f5d@s12g2000yq
    i.googlegroups.com...

    >W zasadzie tylko wzgledy bezpieczenstwa w razie pozaru sa podstawowym
    >argumentem na "nie" co do ocieplenia poddasza styro!

    Tak, też tak uważam ale mieszkając w domu jednorodzinnym zwykle ma sie jak
    uciec z pożaru. Przezorni (jak ja) zamontowali czujki dymu :-) Oby sie nie
    zapaliła sama więźba.
    Mam też jeszcze inne przemyślenia :-)
    Dach trzeba było zrobić z konstrukcji stalowo żelbetowej, a dach właściwy
    zrobić tylko na zewnątrz dla picu gdyby były jakies materiały super lekkie
    udajace z wyglądu dachówkę :-)
    Wtedy ocieplenie by było znacznie prostrze. Wystarczyłoby obkleić wszystko
    styropianem tak jak płaski dach.

    Ale,

    Nastepna naprawa od środka i miedzy krokwie dam styropian. Odzyskaną wełnę
    dam na krokwie na lekki ścisk żeby dobrze uszczelnić miedzy krokwiami i
    płytami gk. Będzie i izolacja ogniowa i wszystko razem. Zrobie to ale gdybym
    mógł to bym rozwalił cały dach do więźby i zrobił to jeszcze raz wszystko
    :-)