    Subject: Re: budowanie domu - koncepcja
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <o...@l...harvard.local>
    <0...@g...com>
    <6021a653$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <b...@g...com>
    <s0juao$q00$2@news.icm.edu.pl>
    <603029f6$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <603164e6$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <603260d7$0$532$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Sun, 21 Feb 2021 17:59:30 +0100

    W dniu 2021-02-21 o 14:32, Marcin N pisze:

    > Widzę, że u Użytkownika wszystkie ceny są zaskakująco wysokie.
    >
    > Moja pompa ciepła Panasonic kosztowała 14 tys.
    > Moja fotowoltaika 6.1 kW kosztowała "na gotowo" 23 500 zł (od tego
    > mogę odjąć różne ulgi). Zbudowana na normalnych markowych elementach.

    Daj mi namiar na tę firmę, która Ci to montowała. Cena 3800zł za kWp to
    całkiem dobra cena. Jak dobrze pójdzie to przy 10kWp wyjdzie 3000zł za
    kWp, bo tu wszyscy twierdzą, że im więcej tym taniej za kWp.

    Zapewne bratanek będzie zadowolony, że udało się tak tanio załatwić, bo
    ja jak liczę to za samą PC Pansonic 12kW T-CAP jako instalator muszę
    zapłacić ponad 20 tys.