  • Data: 2013-08-09 21:57:44
    Temat: Re: budowle podziemne...
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > umi umi ale za goraco...

    gdzie, burza jak cholera jest. Przed chwilą jak pieprznęło, to klamka od
    okna wypadła. Bo tylko tak na wcisk włożona :) (Łódź)

    > wlasnie boczny nacisk bedzie problemem, duzo zalezy od gruntu ale przy
    > glinach i piaskach malospoistych marnie to widze
    > o wodach gruntowych nie wspomne..

    No aż mnie się nie chce wierzyć... To by było powiedzmy na głębokości
    3m, bo kontener ma 2.6 chyba czy jakoś tak. Do tego 40 cm na wierzchu.
    To przecież dość solidna konstrukcja jest. Myślisz, że rzeczywiście by
    się zapadło ?

    No bo jak tak, to ch.. bombki strzelił, i pomysł do niczego. Betonować
    to już sensu nie ma...