  • Data: 2013-08-10 10:02:40
    Temat: Re: budowle podziemne...
    Od: "Budyń" <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "janusz_k" <J...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:op.w1kia8khn0u1o8@dom...
    >Powiedz mi co to ma wspólnego z 'komuchami'?
    >bo z tego co pamiętam to już ponad 23 lata mamy wolność

    wolność mamy taką
    http://ewastankiewicz.wordpress.com/2013/06/04/r-a-z
    iemkiewicz-4-czerwca-swietem-demokracji-to-kpina/

    no i ta wolność pozwala nam głosować zgodnie z uzyskana wiedzą. Satystyki
    mówią ze zdecydowana wiekszosc wyborców ma wiedzę wyłącznie z telewizji
    zatem nie przejmujemy sie internetem, prasa prawicową - a telewizja ma byc
    "nasza". I jest.

    >i te 'komusze prawa' można było zmienić 10 razy, a u władzy
    >byli już wszyscy od prawa do lewa i z powrotem.

    mianowicie kto? Poza pisem, który był w słabej koalicji i zmienić nic nie
    mógł nawet gdyby chciał. A jazgot w mediach i jeżdzenie po kaczorach
    pamiętasz?
    Masz media -masz władzę niezależnie od demokracji. Więc tych komuszych praw
    nie zmienimy szybko, a perspektywy tego kraju są kiepskie.

    b.