    From: Kżyho <k...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: budynek wielorodzinny - ciepła woda
    Date: Thu, 2 Feb 2017 10:49:21 +0100
    <3...@m...org> <o6prl5$a0u$1@news.icm.edu.pl>
    <c...@g...com>
    <o6sgn3$791$2@news.icm.edu.pl> <o6tc6p$153j$1@gioia.aioe.org>
    <7...@g...com>

    > Teraz tez sie nie pali oponami ani plastikami. Wez opone i jak ja w godzine
    potniesz na kawalki mozliwe do wsadzenia do pieca to bedziesz wielki. Na dodatek
    kawalki musza byc male i trzeba malo wkladac bo opona pali sie intensywniej niz
    benzyna. W jakims prywatnym przedsiewzieciu polegajacym na wycieczkach w kosmos za
    paliwo ma robic mielona guma z opon i tlen.A plastikow jest za malo zeby ktos oparl
    na nich ogrzewanie. Poza tym polietylen i polipropylen jest czystym paliwem. Z PCV
    malo opakowan sie robi chociazby dlatego ze to drogie tworzywo. Sporo drozsze niz
    polietylen. Poza tym spaliny z PCV sa zrace i wpierdalaja stalowe rury jak siki
    snieg. Butelki z PET sa znowu bardzo lekkie. Big bag takich butelek to kilka kilo,
    raczej trzy kilogramy niz dziewiec. Wspolczesny papier mozna traktowac jako niepalny
    tyle w nim wypelniaczy w stylu kredy.

    Tak... i na pewno Ci spalacze syfu od lat nastu czy kilkudziesięciu
    sobie przeanalizowali, że to palę, a to nie i wcale nie spalają
    większości jak leci, bez specjalnego zastanawiania się... Na pewno...

    Pzdr

    --
    /__/_* /