  • Data: 2017-02-02 10:49:21
    Temat: Re: budynek wielorodzinny - ciepła woda
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Teraz tez sie nie pali oponami ani plastikami. Wez opone i jak ja w godzine
    potniesz na kawalki mozliwe do wsadzenia do pieca to bedziesz wielki. Na dodatek
    kawalki musza byc male i trzeba malo wkladac bo opona pali sie intensywniej niz
    benzyna. W jakims prywatnym przedsiewzieciu polegajacym na wycieczkach w kosmos za
    paliwo ma robic mielona guma z opon i tlen.A plastikow jest za malo zeby ktos oparl
    na nich ogrzewanie. Poza tym polietylen i polipropylen jest czystym paliwem. Z PCV
    malo opakowan sie robi chociazby dlatego ze to drogie tworzywo. Sporo drozsze niz
    polietylen. Poza tym spaliny z PCV sa zrace i wpierdalaja stalowe rury jak siki
    snieg. Butelki z PET sa znowu bardzo lekkie. Big bag takich butelek to kilka kilo,
    raczej trzy kilogramy niz dziewiec. Wspolczesny papier mozna traktowac jako niepalny
    tyle w nim wypelniaczy w stylu kredy.

    Tak... i na pewno Ci spalacze syfu od lat nastu czy kilkudziesięciu
    sobie przeanalizowali, że to palę, a to nie i wcale nie spalają
    większości jak leci, bez specjalnego zastanawiania się... Na pewno...

    Pzdr

    --
    /__/_* /