  • Data: 2011-06-24 22:17:00
    Temat: Re: [było] solary - ogrzewanie basenu
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Yozwig" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:iu1nfj$9vi$1@news.onet.pl...

    > I co Kolega z nimi zrobi? Będzie je wyciepywać?
    > Jak tak, to może dałby się Kolega namówić na wysyłkę?
    > Koszty pokryję i jeszcze lokalnego prezenta dorzucę
    > z browaruff lubelskich :). Na Mondeo kombiaka by mi
    > się kurna nadali jak raz...

    Zmartwie Cie. Jedna niestety ulegla rozcieciu ostatniej zimy i to w srodku
    miasta, wiec z kompletu zostaly tylko trzy. W sumie nie ma czego zalowac, bo
    naprawde wygladaja na bardzo stare. Dojezdzalem je ostatniej zimy i po
    zalozeniu dwoch innych uzywek na przod dowiedzialem sie jak sa kiepskie.
    Jesienia w duzej kaluzy malo nie wyladowalem w rowie, a ze mam taki jeden
    stary samochod z ktorym nie wiem do konca co powinienem zrobic bo stary ale
    dobry jak nie wiem co, to tluklem sobie je sluzbowo. W kazdym razie podobne
    opony bez przesylki i bez laski znajdziesz w swojej okolicy pewnie za darmo.
    Ale, motoryzacja to poniekad moja branza, wiec moge Ci w cenach zakupu co
    nieco pomoc gdybys potrzebowal.

    Pozdro.. TK