  • Data: 2011-06-27 19:08:41
    Temat: Re: [było] solary - ogrzewanie basenu
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:iu9ir7$srr$1@inews.gazeta.pl...

    >Otóż to -zaczynac trzeba na etapie projektu - bo jak nie ma miejsca to nie
    >ma i tyle. Ja mam miejsce - ale gumowych nie dam - >kombinuję inny
    >system -co 2 tygodnie mam nowy genialny plan :-)))))))))

    Jest jeszcze jedna rzecz, mianowicie opory przeplywu. Jak uklad bedzie zbyt
    duzy i malosprawny to moc pompy moze zniweczyc caly ciekawy plan. Stosunek
    zyskow do wlozonej mocy moze nie wyjsc ciekawie, wiec uklad warto przeliczyc
    hydraulicznie. Jak kolektor jest za darmo to nie ma wiekszego problemu, ale
    kupne powinny sie zwracac, wiec kazdy niewykorzystany wat mozna zaliczyc do
    strat.

    Pozdro.. TK