  • Data: 2011-07-01 18:31:49
    Temat: Re: solary - ogrzewanie basenu
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:iujuq3$jq1$1@inews.gazeta.pl...
    > Maniek4 <r...@l...pl> napisał(a):

    > Jasne że przeczytałeś po łebkach. On książkę napisał czy kilka zdań? Może
    > przestaw się z czytaniem na Vivę. Tam specjalnie artykuły są jeszcze
    > krótsze.
    > Takie żebyś po skończeniu czytania 3 zdaniowego tytuł jeszcze pamiętał.

    Ja Twoje uwagi rozwaze i postaram sie nadazyc za Twoim intelektem, co
    przyznaje latwe nie bedzie. No bo jak w prosty sposob zrozumiec zaplon
    mieszanki od swiecy zarowej w silniku diesla, roczny uzysk instalacji
    solarnej na poziomie 1000kWh, pompy ciepla z wymiennikiem na radiatorze od
    lodowki i pare innych rownie ciekawych pomyslow?
    A jak bedziesz mial jeszcze pare merytorycznych uwag do dyskusji to moze
    skup sie na tym zanim klepniesz byle co na klawiszach.

    TK