  • Data: 2011-06-30 18:18:42
    Temat: Re: solary - ogrzewanie basenu
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:iuidfn$37d$1@news.onet.pl...

    > Ale tak w ogole to rozumiesz co sam napisales nieco wyzej? Jak nie to
    > przeczytaj jeszcze raz. Klucz to wpiecie bezposrednie obiegu baniaka do
    > solara czy jakos tak jak sam pisales. Jakie u Ciebie jest cisnienie w
    > wodociagu?

    Poprawka.
    Popelnilem blad, przyjalem podlaczenie kolektora bezposrednio w obieg wody
    CWU w baniaku, dla tego woda o zapachu gumy i cisnienie 4 atm. Przeczytalem
    po lebkach i stad ten babol. Przepraszam.
    Ale..., podlaczenie bezposrednio do CO rodzi inne problemy, chocby trudnosci
    w ogrzewaniu domu nizsza temp. niz ma solar, albo grzanie solara kotlem i
    pare innych problemow jakie rodza mi sie w glowie. Generalnie pomysl taki
    sobie. Temat tego nie dotyczy, wiec rozpisywac sie nie bede.

    TK