  • Data: 2010-01-13 12:09:52
    Temat: Re: cena izolacji termicznej
    Od: "Tomek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kane" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:hik9bk$ar1$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Zreszta jak mozna polecic 10 czy 20 skoro nie wie sie nic o budynku ? 12
    > na ceramice a 12 na silikacie czy kostce betonowej to chyba sie czyms
    > rozni w ujeciu calej sciany nie ?:)

    Przecież autor pisze, że z Porohermu a nie Sylikatu.

    > Dla autora:
    > jak masz czas, pewne umiejetnosci i dobra ekipe - sciana 1W nie jest
    > glupim pomyslem. Ja nie mialem az tyle czasu, zero umiejetnosci i ekipe
    > "normalna" i nie zaryzykowalem z nimi sciany 1W - zrobilem 2W jako
    > odporniejsza na błedy wykonawcze (przynajmniej wg mnie i tego co widze na
    > roznych budowach).

    Ja też kierowałem się błędami wykonawczymi i też mam mur 2W.
    Robiłem eż pomiary w zużyciu gazu (dwa domy o podobnym
    stosunku objętości do pow. zewnętrznej). Różnice były instotniejsze
    w dniach 20-24 stycznia 2006, gdy mróz rano przekraczał -25 oC.

    Przy takich temp. jak obecnie różnice są aptekarskie.
    T.