  • Data: 2016-03-21 10:04:41
    Temat: Re: chory dom - grzyb, wentylacja itp..
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 21 marca 2016 09:01:37 UTC+1 użytkownik alberciq napisał:
    > widziałem, jest podejrzanie tanie, sprawia wrażenie plastikowej zabawki,
    > silniki prądożerne, wymiennik mimo że przeciwprądowy to plastikowy czyli
    > nie może być za dobry...
    > myślałem nad Brink Renovent Excellent 180 PLUS (~5000zł)

    Szukaj czegos na silnikach stalopradowych EC - luna chyba takich nie ma.
    Brink ma na pewno i moge go jak najbardziej polecic (wymiennik tez ma
    plastikowy swoja droga - ale w moich testach nawet wyszla sprawnosc 90% wiec
    nie widze w tym zadnej wady - przynajmniej nie zardzewieje ani nie
    zasniedzieje, mozna go latwo umyc, jest lzejszy etc :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.