  • Data: 2011-01-19 14:26:39
    Temat: Re: ciekawa świetlówka do plafonu
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości
    news:ih54rn$qss$1@mx1.internetia.pl...
> [...]
    230v-jak-75w-i1417211490.html
    > Raczej będzie ciężko. U chińczyka po ~10$ podobne biorę, ale są tego
    > warte.
    > Oświetla (nie "świeci"!) jaśniej niż markowa świetlówka energooszczędna
    > 15W (mam obie w jednej oprawie, włączam zależnie od potrzeby), ale świeci
    > kierunkowo w jedną stronę, a świetlówka dookólnie więc zależy od oprawy i
    > zastosowania.

    ciekawe jak bardzo punktowo, na środku pokoju sufit

    świetlówka/żarówka do plafonu nie jest za dobra bo raczej ucieka nam część
    światła, w sumie dlatego wstawiłem lusterka

    stosowanie lusterek by taka żarówka przekreśliła
    no ale kwestia jak to światło się rozkłada i na ile bardziej to oszczędne,
    no i oczywiście barwa tego światła