eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieciekawe czy patrząc w dłuższej perspektywie warto w ogóle budować domy lub kupować mieszkaniaRe: ciekawe czy patrzi?1c w di?1ui?1szej perspektywie warto w ogi?1le budowai?1 domy lub kupowai?1 mieszkania
    From: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ciekawe czy patrzi?1c w di?1ui?1szej perspektywie warto w ogi?1le
    budowai?1 domy lub kupowai?1 mieszkania
    Date: Mon, 19 May 2014 00:05:44 +0200
    <1...@g...com>

    {ciach}
    Oj tam czepiacie się szczegółów.
    Ja z suwmiarką orbitowałem w okół budowlańców, a i tak mam kratki
    kanalizacyjne do wykucia (są 1cm poniżej płytek i poprzekręcane
    idiotycznie), kominy (kształtki schiedla, budowlaniec bał się udrożnić
    na etapie składania) miały wszystkie ściany zatynkowane, więc płytkarze
    pojechali pod sufit płytkami. Z 8-u kanałów wentylacyjnych drożne były
    tylko 2, reszty po prostu nie było.
    Schody... ach.. schody... nie wiedzieć czemu ostatni schodek nie jest
    równy, tylko idzie w klin (na 1.3m różnica około 15mm, to już widać).
    Po białym montażu widać dziury z puszkami, dacie wiarę! Jak można takie
    wielgaśne diursko zrobić, żeby rozetka nie dała rady przykryć!
    Na pięterku położyli ślicznie płytki, ale nie wszyscy o tym wiedzieli no
    i znalazł się sprytny, co się po nich przeszedł. 4 sztuki do wykucia.
    Na dole inaczej... z racji tego, że słoneczko nisko i pięknie wzdłuż
    świeci, widać każdy mm, do wykucia może z 20 płytek i nie jest to moje
    czepialstwo.
    Drzwi się nie zamykają, jak na nie słoneczko przyświeci, bo stalowe i
    pewnie się rozszerzają za bardzo. Zresztą ciekawostką jest to, że nie
    mam zamykaczy, a jedne się same zamykają :)
    Brama... uszkodzona przez posadzkarzy w lipcu zeszłego roku nadal nie
    doczekała się naprawy. Podobno Her Harman sobie poszedł na urlop ;)
    Opadnięte okna na szczęście już naprawili i wygląda że dobrze.
    Na dachu jedno z okuć wylata... to znaczy przy najbliższym halnym odleci
    w świat zapewne. No nic, gwarancja na lata (rruukkiiii) więc też mi to
    już powiewa. Za to wróble wyprowadziłem robiąc podbitkę na szybko.
    Skubańce wciskały się pomiędzy membranę a ocieplenie, a zapewniano mnie,
    że będzie spoko bez podbitki.
    Na temat posadzki nic nie napiszę, nie mogę, a i chyba już nawet nie chcę.
    Za to ogrzewanie wyszło mi ślicznie... wiadomo... SAM robiłem ;)))

    Jednym słowem, taka branża.

    Miłego Panowie (i Panie?)
    Irek.N.