eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieciekawe czy patrząc w dłuższej perspektywie warto w ogóle budować domy lub kupować mieszkania › Re: ciekawe czy patrząc w dłuższej perspektywie warto w ogóle budować domy lub kupować mieszkania
  • Data: 2014-05-21 16:03:37
    Temat: Re: ciekawe czy patrząc w dłuższej perspektywie warto w ogóle budować domy lub kupować mieszkania
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja to doskonale rozumiem, i uważam że dobrze że gminy pozbyły się
    > mieszkań,
    > tyle tylko że zauważam że po pierwsze mogły na tym znacznie więcej zarobić
    > a po drugie część społeczeństwa za grosze uwłaszczyła się na państwowym
    > majątku który został zbudowany z podatków wszystkich obywateli - to zwykłe
    > oszustwo.

    ja kupowałem za 5%
    Z tym usłaszczeniem na państwowym to nie tak do końca. Bloki i lata 50
    owszem, ale ja kupiłem mieszkanie w budynku z 1923 roku, które zostalo
    kiedyś wybudowane przez prywatną niemiecką kopalnię, którą w następstwie
    wojny zawłaszczyło państwo polskie. Ani kopalnia ani budynek nie powstał za
    "państwowe". Przypadkiem znalazł się w strukturach PRL/RP...

    Jackare