  • Data: 2010-09-30 07:46:24
    Temat: Re: cieknąca lodówka gorenje
    Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam.
    ja mam ten sam problem. doszłam skąd sie bierze woda. otóz na ostatnia pólką
    jest otwor z zaślepką ktory chyba doprowadza zimno z zamrażarki. ogólnie w
    lodówce jest wyższa tepmaratura niz w zamrażarce. przy tym otworze robi sie
    lód i topi sie wynikiem czego jest spływająca woda. mam zamiar wybrac sie do
    serwisu bo tak chyba nie powinno byc.
    pozdrawiam madzia