  • Data: 2010-09-30 08:48:48
    Temat: Re: cieknąca lodówka gorenje
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "magda" <m...@w...pl> wrote in message
    news:4ca44047$0$21002$65785112@news.neostrada.pl...
    > witam.
    > ja mam ten sam problem. doszłam skąd sie bierze woda. otóz na ostatnia
    > pólką jest otwor z zaślepką ktory chyba doprowadza zimno z zamrażarki.
    > ogólnie w lodówce jest wyższa tepmaratura niz w zamrażarce. przy tym
    > otworze robi sie lód i topi sie wynikiem czego jest spływająca woda. mam
    > zamiar wybrac sie do serwisu bo tak chyba nie powinno byc.
    > pozdrawiam madzia

    Zapewne jest to otwór do spływu wody przy odszronianiu chłodziarki.
    Powinien być szczelnie zamknięty w czasie normalnej pracy, na odmianę trzeba
    go otwierać i jeżeli jest miejsce na jakąś miskę to podstawiać ją pod wylot
    przy rozmrażaniu.
    Najłatwiej jest uważnie przeczytać instrukcję. Gdy już jej nie ma
    poszukać w necie lub tak jak tu - popytać na jakimś forum.