  • Data: 2013-10-24 22:16:35
    Temat: Re: ciep?o systemowe
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-24 15:59, Jacek pisze:
    > Ja tam sciszam radio, albo puszczam CD jak lecą reklamy, więc mózg mniej
    > cierpi. Tobie też polecam.

    A ja sie zastanawiam jak duzo jeszcze tego gowna wszedzie i ile wiary w
    reklamodawcach?
    W radio polowa programu to reklama, w TV podobnie. Byle strona w necie
    to reklama. Kuzwa na kogo to jeszcze dziala? Dawniej net byl fajny.
    Ludzie robili cos z pasja, a teraz tylko dla interesu. Radio sie
    wylacza, telewizor przelacza, choc naumieli sie juz emitowac reklamy o
    tych samym porach, zeby nie bylo na co przelaczyc. W necie pierwsze co
    sie robi to zamyka reklamy, bo wiadomo, ze beda. Juz i filmy robi sie
    tylko poto zeby cos zareklamowac. Chyba juz nic nie bedzie normalnie. No
    ale skoro piszesz o cieple systemowym z reklamy to widac, ze ta ciagle
    dziala.

    Pozdro.. TK