  • Data: 2014-03-06 14:07:53
    Temat: Re: co byscie zmienili
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-06 13:58, uzytkownik pisze:

    > Osobiście wolałbym, aby mnie nie leczył samozwańczy znachor medycyny,
    > ale lekarz, który zdobył stosowną wiedzę oraz praktyką pod okiem innych
    > lekarzy, potwierdzonych dyplomem.
    > Podobnie też wolałbym, aby mi instalacje robił ten, kto wykazał się
    > znajomością tematu, posiadający praktykę oraz odpowiednie uprawnienia
    > czy zaświadczenia kwalifikacyjne.

    Doskonale wiesz, że papier o niczym nie świadczy. Ja nie potrzebuję
    papieru od wykonawcy. Potrzebuję dowodu jego umiejętności - na przykład
    w postaci zadowolonych klientów. Mam w dupie, czy jakiś urzędnik wydał
    zaświadczenie. Interesuje mnie fachowość człowieka.

    Nie mówimy o lekarzach. Mamy w Polsce 250 zawodów wymagających
    uprawnień. Większość ich nie potrzebuje.

    --
    MN