  • Data: 2014-03-07 14:29:06
    Temat: Re: co byscie zmienili
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5...@m...org...

    > Ja też mam w planach 4 os. (póki co 3). Powiększyłem właśnie w planie
    > garaż
    > na dwa stanowiska i wyszło mi (bez garażu) 190m2. Na początku miało się
    > zamknąć w 180m2 WRAZ z garażem. Eh. :P

    Zmniejsz sypialnię :-)

    W przeciwieństwie do bloków w domach sypialnia służy tylko do spania więc
    może być maksymalnie mała: na szerokość łóżka + 80cm z obu stron.
    Ewentualnie jeszcze metr na szafę wnękową gdy nie ma garderoby. Bardzo
    często projektanci mieszkający w blokach projektują wielkie tzw. salony
    sypialniane a w praktyce lepiej za tę kasę zwiększyć salon albo pokoje
    dziecięce.

    Pozdrawiam
    Ergie