  • Data: 2014-03-11 07:21:46
    Temat: Re: co byscie zmienili
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-11 01:17, Marek Dyjor pisze:

    > lekarze z dyplomami całkiem dobrze sobei radza z ukatrupianiem pacjentów.
    >
    > papier tylko zaświadcza że dana osoba ten papier posiada...

    Chcesz przez to "powiedzieć", że skoro taki jak Ty hydrauliczyna jest
    "od siedmiu boleści" to umie leczyć równie dobre i skutecznie jak
    lekarz, który ukończył studia medyczne i zdobył kilka specjalizacji?
    Wybacz, ale przy Twoim podejściu to wolałbym, abyś mnie nie leczył, ani
    też nie wykonywał żadnych instalacji.