    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 11 Mar 2014 12:21:37 -0700 (PDT)
    <53171e7f$0$2241$65785112@news.neostrada.pl>
    <lf79tk$sba$1@node1.news.atman.pl>
    <531780a6$0$2156$65785112@news.neostrada.pl>
    <lf99oq$um5$1@node1.news.atman.pl>
    <53182d93$0$2241$65785112@news.neostrada.pl>
    <53183ecc$0$2371$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <531844c6$0$2146$65785112@news.neostrada.pl>
    <53186c83$0$2143$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <e...@g...com>
    <9...@g...com>
    <531f5854$0$2232$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: co byscie zmienili
    From: k...@g...com

    W dniu wtorek, 11 marca 2014 19:39:18 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:
> [...]
    gwizdek nie puszczać nie szczekają. Jak są dwa i trochę podszkolone to nigdy razem
    nie chodzą jak pilnują.

    > I wy barany jesteście przeciwni broni palnej? Potem się czyta o
    >
    > dzieciach zagryzionych przez pieska, który nie wiadomo, czemu zagryzł,
    >
    > bo zawsze taki spokojny był.
    >

    > Nóż się w kieszeni otwiera od tych Waszych chorych pomysłów z psami.
    >

    > --
    >
    > MN

    Nie zagryzają dobrze ułożone, zadbane i co najważniejsze kochane psy. Nie mają
    powodu. Zagryzają takie co specjalnie są podpuszczane , albo cale życie na łańcuchu.
    Jak się urwą z łańcucha to są nieobliczalne. Miałem jednocześnie sporego psa i kota.
    Kumple na śmierć i życie. Ktoś by spróbował kotu coś zrobić. Bez ręki by odszedł.
    Inne koty niby gonił. Ale dla sportu. Jak podbiegał do gonionego kota to ogonem
    merdał. Obce koty o tym że jest przychylnie nastawiony nie wiedziały i parę razy z
    podrapaną mordą z takiego spotkania wyszedł przed czasem. Zwyczajne dostał w łeb i
    odchodził ciężko zdziwiony. Żona była w ciąży to przychodził i słuchał co ma brzuchu.
    jak się dziecko urodziło to to było jego dziecko. Kredki mu do dupy mogło wkładać a
    on nic. My byliśmy tylko żeby dać mu jeść i pogłaskać. Celem jego życia stało
    pilnowanie dziecka. To nie był żaden super rasowy pies. Fakt że trochę z jakiegoś
    owczarka miał. Lepszego obrońcy niż dobry pies się nie znajdzie.