  • Data: 2009-03-16 08:00:37
    Temat: Re: co do kuchni
    Od: arek <A...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Mar, 08:44, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:
    > kurcze jaki sprzęt wybrać do kuchni
    >
    > piekarnik, płyta indukcyjna, zmywarka, mikrofala, szuflada podgrzewana,
    > lodówka z zamrażarka do zabudowy.
    >
    > nie chce wydać majątku chcę kupić dobre z podstawowymi funkcjami trwałe.

    Jak za kazdy element dasz majatek, to bedzie dobre i trwale.

    Jak wydasz normalna kwote, dostaniesz cos, co *powinno* byc trwale.

    Marka ma mniejsze znaczenie :)

    Skoro nie chcesz wydac majatku, to po prostu kup cos, co bedzie
    ladne i mialo te funkcjonalnosci, z ktorych bedziesz korzystal.

    Statystycznie, masz spore szanse, ze bedzie dzialalo bezawaryjnie.