    From: Jan Werbiński <j...@j...com>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: co do kuchni
    Date: Mon, 16 Mar 2009 09:16:02 +0100

    Użytkownik "BbT" <m...@g...com.a.spam.jest.be> napisał w
    wiadomości news:49be096e$1@news.home.net.pl...

    > Podpowiem ci co ja kupilem - wszystko do zabudowy - moze cie natchnie:
    >
    > piekarnik - amica - bo wzglednie niedrogi, a firma ma duze doswiadczenie i
    > swoja marke
    > plyta - amica - ale gazowa - powod jak wyzej,
    > zmywarka - electrolux - szukalem cichej, niezawodnej, z panelem na
    > wierzchu, ze sredniej polki,
    > mikrofala - whirlpool - najtansza, bez grilla, bo mi nie potrzebny -
    > najtansza, bo mikrofale do zabudowy maja ceny z kosmosu,
    > szuflada podgrzewana - a co to?
    > lodowka - electrolux - jakis prosty model, niedrogi, bez niepotrzebnych
> [...]

    Mam ten sam problem i produkty BSH wydały mi się najlepsze, przy jeszcze
    normalnej cenie. Polskich firm (nie mylić z Made in Poland), już nie kupuję,
    bo dwa razy się przejechałem na Polarze (teraz Whirlpool), co mnie uderzyło
    po kieszeni.
    Płyty indukcyjnej nie kupiłem, ale raczej nie będzie to BSH. Być może Teka?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/