    From: ptoki <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: co po kolei podczas remontu..?
    Date: Thu, 6 Oct 2011 17:19:33 -0700 (PDT)

    On Oct 6, 11:47 pm, "Lukas" <g...@o...pl> wrote:
    > Witam
    >
    > Koncze mieszkanie w stanie deweloperskim i powoli zbliza sie czas na
    > malowanie, ale...
    >
    > 1. Czy najpierw ma byc malowanie scian, pod oga ( deski ) oraz kafle w
    > aneksie kuchennym. Kafle to raczej pierwsze , ale deski to nie wiem, bo
    > przeciez jak beda deski( kafle zreszta tez) to potem na dole ciezko idelanie
    > domalowac do cokolu lub do kafli

    Tasma malarska czyni cuda.
    Ja najpierw malowalem ale przy kladzeniu podlogi uwazalem i nie obilem
    scian.
    Ale fachowce moga sie nie starac i malowanie bedzie potrzebne.

    > 2. Czy ktos z Was przerabial temat taki, ze zamontowal kuchnie, wni s
    > meble, a potem doipiero malowal wsio , uprzednio owijajac foli . NIe mam
    > wizji na dob r koloru farb i chce wniesc meble, zobaczyc jak to bedzie ,
    > poczuc klimat i wtedy malowac. Zeby  nie zachlapac to kupie pare duzych
    > folii w Castoramie i dokladnie wszystko zawine

    A w czym problem? I tak jak kiedys bedziesz malowal to nie bedziesz
    kuchni demontowal.folia i tasma. Cale 40 zl na cala kuchnie. i mozesz
    nawet malowac granatem w wiaderku farby...

    Ale ja polecam walek...