  • Data: 2011-12-22 20:22:09
    Temat: Re: cofanie zapachów przez pralkę
    Od: "Ann" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " Jaro" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jctk95$m5t$1@inews.gazeta.pl...
    > Dodam, że mieszkamy tutaj 8 miesięcy i przez 6 mies. było OK. Nic nie
    > robiono i
    > nagle ten smrodzik -trzeba zamykać pralkę! Teraz nie mam czasu, pewnie w
    > piątek
    > będę kontynuował śledztwo w kierunkach, o których pisaliście, a które
    > również
    > sam brałem pod uwagę. Co ciekawe, proszku też nie zmienialiśmy od wielu
    > miesięcy, a płukanie pralki też robiłem. Na ten czas uważam, że smród
    > pochodzi z
    > kanalizacji... :)

    mialam podobna sytuacje, bardzo mala lazienka, przez 3-4 lata spokoj a
    pozniej zaczelo smierdziec z pralki, smrodek przechodzil tez na pranie,
    polaczylo sie to z powieszeniem w lazience sufitowej suszarki i suszeniem
    duzej ilosci prania w lazience. Lazienke i pralke czesto zamykalam, bo drzwi
    utrudnialy przejscie, wiec bylo tam dosc wilgotno. Pomoglo nam zapuszczeni 2
    pran ze szklanka ace i chyba jeszcze z 2 z butelka octu - doradzone przez
    znajomego naprawiacza pralek, wyjecie i wyszorowanie dozownika na proszek
    oraz wneki na dozownik - bylo tam sporo czarnego osadu, wyjecie filtra.
    Smierdziec przestalo. Od tej pory po praniu wyjmuje dozownik i otwieram
    szeroko drzwi pralki i tak zostawiam do nastepnego prania. Jak czasem
    zapomne wyjac dozownik, to po 2-3 praniach mam znow smrodek, ktory likwiduje
    butelka octu. I skonczylam z suszeniem prania w lazience.