  • Data: 2011-12-23 13:24:45
    Temat: Re: cofanie zapachów przez pralkę
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Ann" <a...@a...pl> napisał(a):

    >mialam podobna sytuacje, bardzo mala lazienka, przez 3-4 lata spokoj a
    >pozniej zaczelo smierdziec z pralki, smrodek przechodzil tez na pranie,
    >polaczylo sie to z powieszeniem w lazience sufitowej suszarki i suszeniem
    >duzej ilosci prania w lazience. Lazienke i pralke czesto zamykalam, bo drzwi
    >utrudnialy przejscie, wiec bylo tam dosc wilgotno. Pomoglo nam zapuszczeni 2
    >pran ze szklanka ace i chyba jeszcze z 2 z butelka octu - doradzone przez
    >znajomego naprawiacza pralek, wyjecie i wyszorowanie dozownika na proszek
> [...]

    To musisz miec jakas okropna wilgoc w lazience albo pralke strasznie zasyfiala.
    Moja pralka ma 10lat i otwieralem przez ten czas tylko drzwiczki do czasu wyschniecia
    bebna - czyli pare godzin. Potem zamykalem i tak stala zamknieta
    do nastepnego prania. Nic z niej nie smierdzi i nigdy nie smierdzialo.
    Nie uzywalem nigdy zadnej dodatkowej chemii do jej czyszczenia - raz tylko czy dwa
    wymylem sam pojemnik i komore do ktorej sie go wklada. Zadnych calgonow tez nie
    uzywalem.
    Pralka ma neutralny zapach, a wlasciwie to nie ma zadnego. Nie wiem skad ludziom
    taki syf sie robi w tych pralkach...