  • Data: 2014-06-23 15:03:37
    Temat: Re: czy EPS 50 jest "miekszy" niż akustyczny?
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup

    > Nie, ale mogę to zrobić.

    Sorry, ale jednak nie mogę tego zrobić - okazało się że to był ostatni
    kawałek. Zostały mi tylko ścinki różnych EPS.
    Ale jak pisałem ma ten akustyczny na piętrze w pokojach dziecięcych i przy
    przechodzeniu od jednego do drugiego wyraźnie widać jak się wylewka unosi i
    opada, a wazę ok 80kg przy czym na styropianie jest wylewka która te 80kg
    rozkłada na większy obszar.

    Pozdrawiam
    Ergie