  • Data: 2010-11-09 12:36:50
    Temat: Re: czy pianka poliuretanowa przewodzi prąd?
    Od: "qlphon" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Ty się nie martw przewodnością pianki, bo ona, jako taka nie przewodzi,

    o! właśnie o takie informacje mi chodzi...
    ale czy jesteś tego ABSOLUTNIE pewien?
    najchętniej bym

    > ale może wystąpić wilgoć, choćby z kondensacji i wtedy już przewodzi.

    zgadza, się tylko że sama pianka namaka tylko powierzchniowo (do 4%)
    a sama złączka w środku nie wygeneruje wilgoci...

    > Ponieważ pianka nie przewodzi też ciepła to nawet niewielka moc tracona na
    > złączce może dać niebezpieczną temperaturę.

    same przewody dobrze odprowadzają ciepło ;-)
    ale ok. dla pewności
    napcham wełny kominkowej, obkleje alu folią do kominków
    i dopiero na wierzch zaleje pianką...

    > Jak nie chcesz robić puszki to zaizoluj złączkę porządnie

    może znasz jakieś inne mazidło, które dobrze izoluje elektrycznie i nie boi
    się wys. temperatur?
    zamiast wełny - zapaćkałbym najpierw tym samą złączkę, folia i dopiero na to
    dał piankę

    > i owiń całość grubo folią aluminiową.

    trochę to na wyrost, ale czemu nie - żaden problem, skoro ją mam