    From: BearBag <c...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: czy warto kupic uzywana kosiarke spalinowa?
    Date: Fri, 18 Sep 2009 10:54:32 -0700 (PDT)

    > Elektryczna jest cichsza od spalinowej. Nie ma problemu z serwisowaniem
    > silnika, nie syfisz się paliwem, olejem, etc. O ile teren nie wyklucza
    > elektrycznej (prowadzenie kabla) to dlaczego spalinowa ma być lepsza?

    jedyny plus eletrycznej to fakt ze jest nieco cichsza, ale niewiele.
    Plusy spalinowej:
    -nie trzeba kabla, mozna kosic doslownie wszedzie, nawet na odludziu
    gdzie nie ma pradu. Kabel nie plącze sie pod nogami.
    -mozna kosic nawet w deszczu
    -zwykle spalinowe maja o wiele wieksza moc, radzą sobie z naprawde
    "przerypanymi trawnikami", nie zacinają sie w chwastach albo gestych
    kepach jak elektryczne.
    -dlugowiecznosc spalinowej kosiarki, znajomi mają niektore po 10-15
    lat i nic sie nie dzieje, moje dwie elektryczne padly po 2-3 latach.
    Silniki sie palą.
    -zwykle elektryczne kosiarki są badziewnie wykonane, nawet te droższe,
    kosiarki spalinowe zawsze mają mocniejszą konstrukcje, lepsze obudowy
    itd