    From: krys <k...@p...onet.pl>
    Date: Fri, 21 Jan 2011 18:51:28 +0100
    Subject: Re: czym myjecie podłogi z paneli?
    Newsgroups: pl.rec.dom

    ahimsa wrote:

    > że tak powiem: kusisz szmatą :)
    > sama nie wiem, co zrobić. albo kupię tę miotłę na kiju albo mopa,

    Rozejrzyj się za mopem płaskim, wydaje mi się, że one mają wymienne wkłady,
    które są dedykowane do różnych podłóg. Jak zależy ci na suchym, to IMO
    musisz zainwestowac w jakąć viledę. Szmaty nie polecam, bo po pierwsze
    trzeba ja ręcznie wyżymać, po drugie jakbyś nie zawijała, to i tak się
    poodwija ze szczotki. A mopa obsłużysz bez schylania się.
    Dawno temu kupowaliśmy do firmy (terakota) viledę właśnie i był wart swej
    ceny.
    Jak już bedę mieć nowe podłogi, to też sobie taki kupię, póki co wystarcza
    szmata za 2,5zł, bez szczotki;-)
    J.