eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniedalej zima w Teksasie. skąd oni mają takie ceny za prąd? › Re: dalej zima w Teksasie. skąd oni mają takie ceny za prąd?
  • Data: 2021-02-24 13:12:12
    Temat: Re: dalej zima w Teksasie. skąd oni mają takie ceny za prąd?
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W środę, 24.02.2021 o 12:35, heby napisał:

    > Nie używam słownika w TB z różnych przyczyn. Musisz jakoś wytrzymać.

    Nie muszę, o czym dalej. Poza tym to była delikatna sugestia, by nie
    spuszczać się tylko na Thunderbirda, ale korzystać też z wiedzy
    wyniesionej ze szkoły. A Ty nie masz ani jednego, ani drugiego. Masz
    tylko chamskie nawyki gimbusa, więc powiem teraz krótko, jak nasze
    piękne panie ze Strajku Kobiet: wypierdalaj!

    --
    Ucz, ucz się polskiego, na łatwe i na trudne dni
    (Agnieszka Osiecka)